www.solga-diamant.cz - Profesionální diamantové kotouče SOLGA DIAMANT

Dodací podmínky


Registrace
Pro nákup v našem obchodě není registrace povinná !

Registrací si usnadníte objednávání zboží (nebudete muset před každou objednávkou vyplňovat údaje potřebné pro zaslání zboží).



Dodací podmínky
Většinu objednávek se nám daří vyřizovat do druhého dne.

Maximální dodací lhůta u zboží, které není dostupné je 14 dní. Pokud nejsme schopni dodržet dodací lhůtu 14 dnů (speciální zboží, které není u oficiálního dovozce ihned k dispozici a musí se objednávat), jste o tom informováni.

Způsob odběru zboží :
  • zaslat přepravní službou DPD (DPD Private - vhodné pro firmy i soukromé osoby)
  • Osobní odběr v provozovně firmy (platba hotově při převzetí zboží)
  • Při objednávce do 1 500 Kč je účtováno poštovné ve výši 99 Kč.
    Při objednávce nad 1 500 Kč je poštovné ZDARMA. (pro Váš lepší přehled je poštovné automaticky zobrazováno už v košíku)
    V případě osobního odběru není poštovné účtováno. Balné neúčtujeme v žádném případě.

    Identifikace prodejce :
    IPON s.r.o
    Sídlo : Veletržní 32/628, 170 00 Praha 7 je registrován pod spisovou značkou oddíl C, vložka 102957 ze dne 5.11.2004 u Městského soudu v Praze.
    Provozovna (korespondenční adresa) : Sedláčkova 93, 337 01 Rokycany
    IČO : 27187551, DIČ: CZ27187551

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



    Záruční podmínky

    Záruční doba je uvedena v popisu každého výrobku, minimálně je 24 měsíců. U vybraných výrobků je prodloužena až na doživotní.
    Ke každému výrobku je dodán potvrzený záruční a dodací list s datumem prodeje od kterého se začíná počítat záruční doba.
    Dle novely č. 367/2000 Sb. zákona 40/1964 Sb. (Občanský zákoník) o Spotřebitelských smlouvách poskytujeme následující záruky vrácení peněz :
  • každý náš zákazník (fyzická osoba) má právo nepoužité zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodů
  • toto ustanovení se vztahuje pouze při objednání zboží " na dálku " (tzn. nemáte-li možnost si vybrané zboží před zakoupením prohlédnout a zkontrolovat jeho bezvadný stav)
  • Poskytnutá záruka vrácení zboží a následně peněz se vztahuje na veškeré zboží, za předpokladu dodržení následujích podmínek :
  • zboží musí být zabaleno v původním obalu tzn. v bezvadném stavu a kompletní (skládá-li se z více komponentů), rovněž musí být přiloženy návody, záruční listy atd., u vrácené zásilky musí být vložen doklad o zaplacení dobírky.
  • Na základě výše uvedeného, budou vráceny peníze z kterých budou odečteny skutečné náklady s uvedením zboží do původního stavu. Stane-li se, že vybrané a zaplacené zboží nebude odpovídat Vašim představám a tedy budete chtít využít této služby, dodržujte následující postup :
  • zboží zabalte a do 14 dnů odešlete na naši adresu
  • zboží musí být zasláno jako cenný balík, na dobírku nepříjímáme
  • po kontrole zboží (zahrnuje kontrolu jeho úplnosti a nepoškození) bude na Vaši adresu zaslán dobropis. Dobropis musí být podepsán a zaslán zpět na naši adresu společně s vyplněným formulářem s nezbytnými údaji pro převod peněz. Peníze poté převedeme na Váš účet.
  • Ochrana osobních údajů

    Ochrana osobních údajů Odběratele, který je fyzickou osobou, je poskytována ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajů. Dodavatel dále prohlašuje, že veškeré poskytnuté osobní údaje jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou Dodavatelem zneužity a jsou chráněny proti zneužití.

    Odběratel – fyzická osoba výslovně souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno, adresa, telefon, e-mailová adresa a informace o Objednávkách Odběratele – fyzické osoby (dále jen „Osobní údaje“).

    Odběratel – fyzická osoba je povinen uvádět své Osobní údaje pravdivě a informovat Dodavatele o jejich případných změnách, a při Objednávkách, především pro účely řádného plnění Služby a vystavení daňového dokladu.

    Osobní údaje budou zpracovány po dobu 10 let, po uplynutí této doby bude provedena likvidace nosičů těchto Osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické a tištěné podobě.

    Osobní údaje, jež jsou součástí objednávky nebo byly sděleny během registrace nového Odběratele – fyzické osoby, nebo jsou obsaženy na dalších listinách a sděleních Odběratele – fyzické osoby, doručených Dodavateli, jsou Centrálním prodejním a informačním systémem chráněny proti zneužití. Dodavatel Osobní údaje nesděluje ani neposkytuje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky Odběratele- fyzické osoby (např. pošta či kurýrní služba, či přímý poskytovatel příslušných Služeb), a to pouze v nutném rozsahu.

    Poskytnutím údajů k registraci Odběratel – fyzická osoba v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb. výslovně prohlašuje, že je řádně poučen o svých právech, vyplývajících ze zákona o ochraně osobních údajů, a uděluje Dodavateli výslovný souhlas k tomu, aby osobní údaje, týkající se Odběratele – fyzické osoby, uvedené na objednávkách a dalších listinách a sděleních Odběratele doručených Dodavateli, zpracovával Dodavatel (i) za účelem využití těchto údajů v rámci své podnikatelské činnosti, pro interní a marketingové účely, a aby tyto údaje byly zpracovávány v informačních systémech provozovaných ze strany Dodavatele za účelem výkonu předmětu podnikání Dodavatele, tj. zejména v Centrálním prodejním a informačním systému, a to (ii) v rozsahu automatizovaného zpracování nebo i jinými prostředky v informačních systémech provozovaných Dodavatelem a též prostřednictvím Internetu nebo jiných informačních kanálů, prostředků a nosičů, umožňujících zabezpečený přenos datových, textových, hlasových a obrazových zpráv (iii) po dobu ode dne učinění první objednávky Odběratele až do uplynutí pěti let ode dne učinění poslední objednávky Odběratele.



    Odběratel souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, s tím, že mu mohou být Dodavatelem zasílána nevyžádaná obchodní sdělení na jeho adresu (včetně e-mailové), může být kontaktován nevyžádaným directmailem obsahujícím obchodní sdělení a prostřednictvím nevyžádaného telemarketingu (včetně nevyžádaných SMS a MMS) obsahujícího obchodní sdělení týkající se produktů, obchodu a služeb Centrálního prodejního a informačního systému. Tento souhlas může být Odběratelem kdykoliv písemně a bezplatně odvolán doručením e-mailové zprávy na e-mailovou adresu Dodavatele info@ipon.cz.


    Podmínky obsahují pravidla pro nakládání s osobními údaji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováváním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 94/46/ES(obecné nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR).

    Určení osoby správce a definice osobních údajů: Správcem osobních údajů je Poskytovatel. Kontaktní údaje Poskytovatele jsou: adresa: Sedláčkova 93, 337 01 Rokycany, email: info@ipon.cz, telefonní číslo: 371 72 55 38

    Osobními údaji se rozumí veškeré informace o Zákazníkovi, podle kterých lze Zákazníka identifikovat nebo které k jeho identifikaci přímo slouží. Vztahy Poskytovatele a Zákazníka se budou řídit těmito podmínkami ochrany osobních údajů: Poskytovatel zpracovává osobní údaje, které mu Zákazník poskytl, nebo osobní údaje, které Poskytovatel získal v souvislosti s uzavřením Smlouvy a/nebo na základě Souhlasu.

    Poskytovatel zpracovává identifikační a kontaktní údaje Zákazníka a údaje nezbytné pro plnění Smlouvy a též pro marketingové účely. Zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů Poskytovatele je: a) plnění Smlouvy podle článku 6 odst. 1 písm. b) GDPR, b) oprávněný zájem Poskytovatele na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle článku 6 odst. 1 písm. f) GDPR, c) Souhlas Zákazníka se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu podle článku 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

    Příjemci osobních údajů jsou: a) osoby podílející se na dodání zboží či služeb a realizaci plateb na základě Smlouvy či jinak spolupracující s Poskytovatelem při plnění jeho povinností a/nebo výkonu jeho právy vyplývajících ze Smlouvy, b) osoby zajišťující pro Poskytovatele marketingové služby. Účelem zpracování osobních údajů Zákazníka je výkon práv a povinností vyplývajících ze Smlouvy. Poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění Smlouvy, přičemž bez poskytnutí osobních údajů není možné Smlouvu uzavřít či ji ze strany Poskytovatele plnit.

    Účelem zpracování osobních údajů Zákazníka je též zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. Zákazník má právo: a) na přístup ke svým osobním údajům podle článku 15 GDPR, b) na opravu osobních údajů podle článku 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování podle článku 18 GDPR, c) na výmaz osobních údajů podle článku 17 GDPR a vznést námitku proti zpracování podle článku 21 GDPR, d) na přenositelnost údajů podle článku 20 GDPR, e) pokud jsou údaje Zákazníka zpracovávány na základě Souhlasu, odvolat Souhlas písemně nebo elektronicky na kontaktní údaje Poskytovatele.

    Zákazník je oprávněn podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.

    Poskytovatel prohlašuje, že: a) přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů, b) přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, c) k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

    Poskytovatel je oprávněn uchovávat: a) osobní údaje Zákazníka potřebné k výkonu práv a povinností vyplývajících ze Smlouvy po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze Smlouvy a uplatňování nároků ze Smlouvy s tím, že za tuto dobu se pokládá doba trvání Smlouvy a následně dalších 15 let od ukončení Smlouvy, b) osobní údaje Zákazníka potřebné pro účely marketingu po dobu, než je Zákazníkem odvolán Souhlas se zpracováním osobních údajů pro tyto účely, nejdéle však po dobu 15 let ode dne poskytnutí Souhlasu Zákazníka s nakládáním s jeho osobními údaji pro tyto účely.

    Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů Poskytovatel osobní údaje vymaže.

    Uzavřením Smlouvy či udělením Souhlasu Zákazník potvrzuje, že je seznámen se shora uvedenými podmínkami a že je v celém rozsahu přijímá.

    Poskytovatel je oprávněn shora uvedené podmínky ochrany osobních údajů měnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů Poskytovatel zveřejní na příslušném Portálu a zároveň zašle Zákazníkovi novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou Zákazník poskytl Poskytovateli.


    Reklamace - záruční / pozáruční opravy
    Reklamace námi prodávaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR.


    Zboží v záruční době (uvedena v záručním listě) můžete reklamovat u naší firmy..

    Reklamované zboží můžete :
  • předat v provozovně naší firmy
  • zaslat na adresu provozovny naší firmy
  • Reklamované zboží musí být uloženo v bezpečném (například originál) obalu, zboží a obal nesmí být mechanicky poškozeno.
    Pro urychlení reklamace prosím přiložte kopii faktury - záručního listu, písemně uveden popis závady a zpětná adresa včetně telefonního kontaktu.
    Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu a v zákonné lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu opravy.
    Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození.
    V případě, že reklamujete výrobek jako firma řídí se reklamace obchodním zákoníkem, kde není závazná maximální lhůta pro vyřízení.

    Kupující (zákazník) uplatňuje práva ze záruky :
    písemným oznámením o zjištěných vadách zboží (není podstatné zda jde o oznámení doručeno poštou, faxem, nebo mailem) či osobně v provozovně IPON s.r.o.
    Telefonické oznámení reklamace kupujícím, má pouze informační charakter a nelze z něj vyvozovat žádné právně relevantní závěry.
    Při uplatnění reklamace (práv ze záruky) u firmy IPON s.r.o. je nutné předložit reklamované zboží, které pokud je vybaveno plombou - tato záruční plomba nesmí být poškozena
    Kupující je povinnen uvést o jakou vadu jde nebo jak se vada projevuje.

    Postup při uplatnění reklamace (práv ze záruky) v případě použítí prostředků nákupů na dálku :
    kupující (zákazník) oznámí závadu na zboží a bude kupujícímu přiděleno servisní číslo RMA a adresa reklamačního místa distribuce, které jeho požadavek vyřídí. Postup přidělení servisního čísla RMA naleznete na přední straně faktury. Není-li zde uvedeno - zasíláte vždy na naši provozovnu.

    Nakládání se zbožím
    Veškeré zboží je určeno pro provoz při napájecí síti odpovídající technické normě, v prostředí bez výkyvů teplot a vlhkosti. Je třeba ho řádně udržovat a provozně zatěžovat podle předpisů výrobce (viz návod k obsluze).
    Se zbožím je nutné nakládat v souladu s návodem k jeho obsluze, dodržovat podmínky provozu a údržby zboží a používat spotřební materiál a příslušenství, které jsou výslovně určeny pro dané zboží.
    Jakékoli zásahy do zboží mohou být provedeny pouze prodávajícím nebo jím výslovně zmocněným subjektem, porušení záručních nálepek v záruční době je považováno za nedodržení podmínek pro nakládání se zbožím.
    V případě paměťových médií je nutné, aby kupující (zákazník) v rámci jeho obecné povinnosti prevence škod zajišťoval přiměřenou a obvyklou ochranu dat. Zařízení pro ukládání dat jsou technická zařízení, jejichž poruchovost je objektivním jevem a má stochastický charakter. Prodávající nepřejímá odpovědnost za data na těchto médiích uložená. Prodávající doporučuje uživateli preventivně zálohovat uložená data na vhodném zařízení.
    Při předání zboží k opravě se předpokládá, že kupující (zákazník) zabezpečil vytvoření odpovídající zálohy uložených dat a zabránění jejich možnému zneužití. Prodávající neodpovídá za případnou ztrátu, poškození či zneužití dat, která jsou uložena na zařízeních pro jejich ukládání.


    Pozáruční servis je zajištěn v síti autorizovaných servisů.

    Ochrana osobních dat
    Prohlašujeme a zavazujeme se, že veškeré údaje osobní povahy, jež získáme od svých zákazníků, nesdělíme třetím osobám a budeme jich využívat výlučně pro svoji potřebu.

    Obchodní podmínky

    I. Základní ustanovení

    1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

    • IPON s.r.o.
    • IČ: 27187551 
    • DIČ: CZ27187551
    • se sídlem: Veletržní 32/628, 170 00 Praha 7
    • registrován pod spisovou značkou oddíl C, vložka 102957 ze dne 5.11.2004 u Městského soudu v Praze.               
    • kontaktní údaje: IPON s.r.o., Sedláčkova 93, 337 01 Rokycany
    • email: info@ipon.cz
    • telefon: 371 72 55 38
    • www: www.ipon.cz

    (dále jen „prodávající“)

    2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.solga-diamant.cz (dále je „internetový obchod“).

    3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

    4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

    II. Informace o zboží a cenách

    1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.

    2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

    3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

    4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

    III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

    1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.

    2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:

    • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
    • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.  

    3. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.

    4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

    5. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího. 

    6. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.

    7. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.

    8. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

    IV. Zákaznický účet

    1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.

    2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

    3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

    4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

    5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.

    6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

    V. Platební podmínky a dodání zboží

    1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

    • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího,
    • dobírkou v hotovosti při předání zboží,
    • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně,
    • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru výdejně zásilek Zásilkovna.cz

    2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

    3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7-mi dnů od uzavření kupní smlouvy.

    4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb. 

    5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.

    6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

    7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

    8. Zboží je kupujícímu dodáno:

    • na adresu určenou kupujícím objednávce
    • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
    • osobním odběrem v provozovně prodávajícího

    9. 

    Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.

    10. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

    11. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

    12. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

    13. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího nebo je přiložen k dodávanému zboží.

    14. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

    VI. Odstoupení od smlouvy

    1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.

    2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů

    • ode dne převzetí zboží,
    • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
    • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.

    3. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

    • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
    • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
    • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
    • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
    • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
    • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
    • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
    • dodávce novin, periodik nebo časopisů,
    • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
    • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.

    4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

    5. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít libovolný formulář k odstoupení od smlouvy obsahující ideálně číslo účtu pro vrácení platby. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

    6. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

    7. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

    8. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

    9. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

    10. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

    11. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

    VII. Práva z vadného plnění

    1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

    2. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

    3. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.

    4. Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.

    5. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

    • výměnu za nové zboží,
    • opravu zboží,
    • přiměřenou slevu z kupní ceny,
    • odstoupit od smlouvy.

    6. Kupující má právo odstoupit od smlouvy:

    • pokud má zboží podstatnou vadu,
    • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
    • při větším počtu vad zboží.

    7. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

    8. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

    9. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

    10. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.

    11. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

    12. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.

    13. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.

    14. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

    15. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

    16. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

    17. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

    18. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.

    19. Volbu způsobu reklamace má kupující.

    20. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

    VIII. Doručování

    1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

    2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

    IX. Osobní údaje

    1. Všechny informace, které při naší spolupráci uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Pokud nám k tomu nedáte písemné svolení, údaje o vás nebudeme jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma emailové adresy, na kterou vám mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, emailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. Emailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.

    2. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů  :

    I. Základní ustanovení

    1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je IPON s.r.o., IČ 27187551se sídlem: Veletržní 32/628, 170 00 Praha 7 (dále jen: „správce“).

    2. Kontaktní údaje správce jsou

    Adresa: IPON s.r.o. - provozovna Rokycany, Sedláčkova 93, 337 01  Rokycany

    Email: info@ipon.cz

    Telefon: 371 72 55 38

    3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

    4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

    II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

    1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

    2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

    III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

    1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

    • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

     2. Účelem zpracování osobních údajů je

    • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
    • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

     3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

    IV. Doba uchovávání údajů

    1. Správce uchovává osobní údaje

    • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 15 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

     2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

    V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

    1. Příjemci osobních údajů jsou osoby 

    • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
    • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
    • zajišťující marketingové služby.

     2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. 

    VI. Vaše práva

    1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

     2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

    VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

    1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

    2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména …

    3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

    VIII. Závěrečná ustanovení

    1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

    2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

    3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

    Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2020.

    X. Mimosoudní řešení sporů

    1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

    2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

    3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

    XI. Závěrečná ustanovení

    1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

    2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

    3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

    4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

    5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

    6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

    7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

    8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

    Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 19.7.2021

    www.solga-diamant.cz - Profesionální diamantové kotouče SOLGA DIAMANT © 2006-2024 IPON s.r.o.